Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Pro TV

În perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2015, Pro TV a avut în weekend-uri, prime –time, o audiență medie de 1.519.000 telespectatori pe minut, la nivel național, fiind cea mai urmărită televiziune din această perioadă.
pro_tv.jpg

Intervalul de maximă audiență (19:00 – 24:00) din weekend (vineri, sâmbătă, dimunică) înregistrează cel mai mare număr de telespectatori, mai ales în sezonul rece.

Analiza „Forbes România” arată că „stăpânul” weekend-urilor în primele trei luni și jumătate ale acestui an a fost Pro TV, cu un rating mediu de 8,2%, la nivel național. Față de aceeași perioadă a anului 2014, Pro TV a pierdut anul acesta circa 202.000 de telespectatori, cea mai mare scădere dintre „televiziunile care contează”.

Totuși, cu 1.519.000 de telespectatori pe minut în weekend, Pro TV a avut o audiență aproape dublă față de următoarea televiziune, Antena 1, cu o medie de 772.000 de privitori pe minut.

Cei mai mulți telespectatori de weekend (prime-time) la Pro TV sunt persoane cu vârste între 35 și 44 de ani: 19,6%. Această cifră procentuală este depășită doar de Prima TV (21,1%), dar audiența acestei televiziuni este mult mai mică.

O altă grupă de vârstă cu o pondere însemnată (15,4%) este cea cu vârste în 25 și 34 de ani. În acest caz, cifra este a doua în ierarhie, fiind depășită de ponderea Digi24 (16,4%).

De asemenea, Pro TV conduce și la grupa de vârstă 18 – 24 de ani: 9,3%.

Persoanele cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 11,5%, cea mai redusă cifră procentuală dintre marile televiziuni.

Așadar, Pro TV are un public tânăr în weekend, ofertant pentru clienții publicitari.

Publicul cu studii superioare reprezintă 17,2% din totalul telespectatorilor la nivel național. Este mai mică decât la Antena 1 (18,7%). Studiile medii sunt în proporție de 47,5%, iar studiile primare au o cotă de 30,7%.

Publicul feminin a avut o pondere de 52% (maică decât la Antena 1, Kanal D și Național TV), iar cel masculin de 48%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii