Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Prima TV

Prima TV are în weekend un public comercial foarte ofertant pentru clienții publicitari. Dar audiența televiziunii este mult mai mică decât la Pro TV, Antena 1 și Kanal D. În plus, Prima TV a pierdut audiență față de anul trecut.
prima_TV.png

În perioada 1 ianuarie – 19 aprilie a.c., audiența medie a televiziunii Prima TV în serile de weekend (vineri, sâmbătă, duminică – prime-time) a fost de 320.000 de telespectatori pe minut (1,7% rating național). Audiența din acest an este mai mică cu 89.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2014. Este o scădere importantă a televiziunii deținută de omul de afaceri Cristian Burci.

Prima TV figurează abia pe locul 8 în topul audienței de weekend. Dar publicul său este unul relativ tânăr comparativ cu Național TV, Antena 1 sau Kanal D.

Persoanele cu vârste între 35 și 44 de ani dețin o cotă de 21,1% din totalul telespectatorilor Prima TV, cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile generaliste. De asemenea, cu o pondere de 15,6% a telespectatorilor între 45 și 54 de ani, Prima TV ocupă primul loc și la această categorie.

Telespectatorii între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 14,2%, a treia cifră procentuală după Pro TV (15,4%) și Antena 1 (15%). Cum am amintit, Prima TV are audiențe mai mici decât televiziunile generaliste concurente.

Persoanele cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 13,1%, fapt care plasează Prima TV pe poziția a doua, după Pro TV (11,5%).

Studiile superioare sunt prezente în proporție de 16,4%, a treia cifră procentuală după Antena 1 (18,7%) și Pro TV (17,2%). Jumătate din audiență (50,4%) are studii medii.

Publicul feminin este mai prezent în weekend la Prima TV decât cel masculin: 55%, respectiv 45%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii