Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Național TV

Cu o audiență medie de 351.000 de telespectatori pe minut în weekend (prime-time), în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie a.c., Național TV ocupă locul cinci în topul celor mai urmărite televiziuni în zilele de odihnă.
national-tv.jpg

Audiența de weekend a televiziunii Național TV (serile de vineri, sâmbătă și duminică), în intervalul 1 ianuarie – 19 aprilie a.c., a fost de 351.000 de telespectatori pe minut la nivel național (1,9% rating), mai mică cu 64.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cei mai mulți telespectatori ai programelor Național TV au vârste între 35 și 44 de ani: 19,5%. Este a treia cifră procentuală ca mărime dintre televiziunile generaliste, după Pro TV și Prima TV.

Cea de-a doua grupă cu pondere ridicată este cea de peste 65 de ani: 16%. Grupa 55 – 64 de ani deține o cotă de 15,9%, iar segmentul 25 – 34 de ani are o pondere de 11,3%, o cifră procentuală care ocupă penultimul loc în topul televiziunilor generaliste (înaintea canalului public TVR 1 cu 9,8%).

În funcție de educație, cei mai mulți telespectatori ai Național TV au studii medii: 47,3%. Studiile superioare sunt în proporție de 11%, cea mai mică cifră procentuală dintre televiziunile generaliste. În aceste condiții, studiile primare dețin o pondere de 37,7%, cea mai mare de pe nișa stațiilor generaliste.

Ponderea publicului feminin este de 53,3%, iar cea a publicului masculin de 46,7%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii