Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Kanal D

Cu o pondere de 55,6% public feminin din totalul telespectatorilor la nivel național, Kanal D este televiziunea generalistă cea mai urmărită de către femei, în weekend-uri, prime-time. Dar Kanal D are puțini telespectatori cu studii superioare (15%).
Kanal_D.jpg

Audiența medie la nivel național a televiziunii Kanal D, în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie a.c., în weekend-uri (vineri, sâmbătă și duminică), în intervalul de prime time, a fost de 687.000 de telespectatori pe minut (3,7 puncte rating). Audiența a fost mai mare cu 60.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2014. O creștere însemnată dacă ne gândim că Pro TV a pierdut audiență, iar Antena 1 și-a păstrat ratingul de anul trecut.

Kanal D are un public preponderent feminin de 55,6% și o cotă ridicată a telespectatorilor cu studii primare (32,4%). Această cifră ridicată este depășită doar de Național TV (37,7%).

În funcție de vârstă, Kanal D „se poate baza” pe targetul 35-44 de ani, cel mai numeros din profilul telespectatorilor săi: 18,4%. Este foarte aproape de Antena 1 (18,9%), dar televiziunea din urmă are o audiență mai mare.

A doua cifră procentuală în profilul telespectatorilor este în dreptul persoanelor de peste 65 de ani: 16,6%. Este cea mai mare cotă dintre televiziunile generaliste, peste Național TV (16,1%), cu excepția canalului public TVR 1 (22%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani este reprezentată în proporție de 15,6%, iar cea între 25 și 34 de ani are o pondere 12,7%, mai mică decât la Pro TV, Antena 1 și Prima TV, dar mai mare decât la Național TV (11,3%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii