Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Digi24

Televiziunea de știri Digi24, deși are o audiență mică în comparație cu posturile concurente, are un public mult mai tânăr.
Digi 24

În perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2015, audiența medie în weekend (prime-time) a canalului de știri Digi24 a fost de 81.000 de telespectatori pe minut, la nivel național (0,4% rating). În aceelași interval al anului trecut, audiența medie a fost de 40.000 de telespectatori pe minut. Practic, ratingul de weekend al televiziunii s-a dublat în ultimul an.

Cu 81.000 de telespectatori pe minut, Digi24 se află mult în urma concurenței. Asta și datorită distribuției în teritoriu, chiar dacă programul se află în sistemul must-carry (preluare liberă de către cabliști).

În ciuda audienței mici, Digi24 are un public tânăr și instruit. Astfel, circa 35,5% dintre telespectatori au studii superioare. Este cea mai mare cifră procentuală pe acest target de pe nișa televiziunilor de știri. De asemenea, studiile primare sunt în proporție de 13,7%, cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor.

Persoanele cu vârste ridicate, care formează „nucleul dur” al televiziunilor de știri, dețin ponderi mai mici la Digi24 față de canalele concurente. Telespectatoriii cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 18%, mult sub Antena 3 (32,9%), România TV (28,4%) sau Realitatea TV (28,1%).

Cei mai mulți telespectatori ai Digi24 provin din grupa de vârstă 55 – 64 de ani: 20,6%.

Totuși, la grupa de vârstă 35 – 44 de ani, ponderea este de 17,7% – cea mai mare de pe nișa știrilor. De asemenea, segmentul 25 – 34 de ani deține o cotă de 16,4%, aproape dublă față de cifrele procentuale de la restul canalelor de știri. Această cifră procentuală de 16,4% din dreptul targetului 25 – 34 de ani este încurajatoare pentru acet post de știri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii