Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: B1 TV

Circa 27,4% dintre telespectatorii canalului de știri B1 TV, în weekend (prim-time), au vârste de peste 65 de ani, la nivel național. Este a patra cifră procentuală ca mărime de pe nișa știrilor, după Antena 3 (32,9%), România TV (28,4%) și Realitatea TV (28,1%).
b1_TV.jpg

În perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2015, audiența medie în weekend (prime-time, în zilele de vineri, sâmbătă și duminică) a televiziunii B1 TV a fost de 142.000 de telespectatori pe minut (0,8% rating național). Este a treia audiență pe segmentul televiziunilor de știri, după Antena 3 (491.000 de telespectatori/minut) și România TV (338.000).

Audiența de weekend a stației B1 TV în 2015 este mai mică cu 11.000 decât cea din aceeași perioadă a anului trecut (național).

Cei mai mulți telespectatori ai B1 TV au vârste de peste 65 de ani: 27,4%. Grupa de vârstă 55 – 64 de ani are o cotă de 22% din totalul telespectatorilor din prime-time. De asemenea, grupa 45 – 54 de ani are o pondere de 16,3%, cea mai mare de pe nișa televiziunilor de știri. Segmentul de telespectatori 35 – 44 de ani este de 15,7%, a doua cifră procentuală după Digi24 (17,7%).

Telespectatorii cu studii superioare sunt în proporție de 27,7%, a treia cifră procentuală după Digi24 (35,5%) și Realitatea TV (30,3%). Studiile medii au o pondere de 49,7%.

Publicul feminin este prezent la B1 TV în proporție de 51,4%, iar cel masculin a avut o pondere de 48,6%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii