Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențe TV de weekend: Antena 1

Audiența medie la nivel național a televiziunii Antena 1, în weekend (1 ianuarie – 19 aprilie 2015), a fost de 772.000 de telespectatori pe minut, în prime-time. Este a doua televiziune cea mai urmărită în zilele de odihnă.
Antena-1-logo-nou

Pentru serile de vineri, sâmbătă și duminică, ratingul mediu al Antenei 1 a fost de 4,2%, sub cel al rivalului Pro TV (8,2%). Audiența televiziunii deținută de Intact Media Group este la același nivel cu cea din aceeași perioadă a anului trecut (773.000 telespectatori pe minut). Antena 1 și-a conservat audiența în weekend spre deosebire de Pro TV, care a suferit pierderi.

La fel ca și în cazul Pro TV, cei mai mulți telespectatori de weekend ai Antenei 1 au vârste cuprinse în 35 și 44 de ani: 18,9%. Este a treia cifră procentuală ca mărime după Prima TV (21,1%) și Pro TV (19,7%).

 

Profilul telespectatorilor Antena 1 în weekend (1 ian. – 19 apr. 2015)

| Create infographics

Grupele de vârstă 25 – 34 de ani și 45 – 54 de ani au aceeași pondere din totalul telespectatorilor care se „relaxează” în weekend (prime time) la Antena 1: 15%.

Se poate spune că, pe targetul comercial (18 – 49 de ani), Antena 1 se apropie mult de configurația concurentului său, Pro TV. Totuși, are un public puțin mai îmbătrânit. Circa 13,4% dintre telespectatori au vârste de peste 65 de ani, față de Pro TV, care are 11,5%.

Femeile au fost mai prezente la programele Antenei 1 decât bărbații: 54,6% față de 45,4%.

Publicul cu studii superioare la Antena 1 a fost de 18,7%, o cifră procentuală mai mare decât la Pro TV (18,7%) și la Prima TV (16,4%). Studii medii au fost reprezentate în proporție de 49,3%, peste Pro TV (47,5%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii