Pro TV a înregistrat o medie de 152.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00) în șase județe din Nord – Vestul țării (Cluj, Bistriţa Năsăud, Satu-Mare, Maramureş, Bihor și Sălaj). Este o audiență mai redusă decât cea din Nord – Estul României.
La rândul său, Kanal D a fost urmărit în medie de 100.000 de persoane pe minut (prime time), o audiență mai mare decât Antena 1 (97.000). În fapt, cele trei televiziuni „controlează” audiența din această regiune.
Pe locul patru se situează TVR 1, la mare distanță în urma plutonului fruntaș, cu o medie de 44.000. Probabil, televiziunea publică are aici o mai mare acoperire decât alte posturi comerciale. Este urmată de Prima TV (42.000), Acasă TV (40.000) și Național TV (39.000).
Imediat după audiența Național TV se așează un grup de trei televiziuni de știri: Antena 3 (36.000), România TV (19.000) și Realitatea TV (18.000).
TVR 2 depășește în această zonă pe B1 TV: 15.000, respectiv 14.000 de telespectatori pe minut.
Cele mai urmărite televiziuni de filme sunt Pro Cinema și AXN, fiecare cu câte 8.000 de telespectatori pe minut. Pe „terenul” de sport se dă o luptă strânsă între Sport.ro și Dolce Sport, 8.000, respectiv 7.000 de persoane.
Look TV, televiziune generalistă cu sediul la Cluj, cu acoperire națională și aparținând omului de afaceri Arpad Paszkany, a avut în această zonă o medie de 3.000 de telespectatori pe minut. Este cea mai mare audiență din cele opt zone analizate de „Forbes”. Look TV a mai săltat în audiență în județele din centrul României (2.000 de telespectatori).
Un număr de 12 televiziuni au avut anul trecut, în prime time, audiențe minime de 1.000 de telespectatori pe minut. Printre acestea se numără: Acasă Gold, Taraf TV, PV TV, TLC, National Geographic Wild și Music Channel.