
În luna abia încheiată, Antena 3, liderul nișei televiziunilor de știri, a pierdut 2.000 de telespectatori la nivel național și 6.000 în urban față de septembrie.
Pierderi minore a suferit și România TV: 5.000 pe național și 4.000 în urban. Aceste pierderi pot fi puse pe seama televiziunilor generaliste care și-au „intrat în pâine” cu grilele de toamnă-iarnă.
Și B1 TV, ocupanta locului trei pe nișa știrilor, a pierdut audiență: 2.000 de telespectatori pe național și 5.000 în urban.
Poziția B1 TV în mediul urban este amenințată serios de Digi24, care a ajuns la o medie de 41.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Digi24 de află la doar 1.000 de persoane „distanță” de B1 TV în sondajul urban.
Realitatea TV a câștigat 7.000 de persoane pe național și 1.000 în urban, dar se află departe de concurența din vârful ierarhiei.