Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența televiziunilor de știri în octombrie 2015

În octombrie, Antena 3 și România TV au suferit ușoare pierderi în audiențe. Digi24 crește încet și atacă poziția a treia deținută de B1 TV pe nișa televiziunilor de știri la nivel urban. Realitatea TV a câștigat 7.000 de telespectatori la nivel național.
televiziuni de stiri

În luna abia încheiată, Antena 3, liderul nișei televiziunilor de știri, a pierdut 2.000 de telespectatori la nivel național și 6.000 în urban față de septembrie.

Pierderi minore a suferit și România TV: 5.000 pe național și 4.000 în urban. Aceste pierderi pot fi puse pe seama televiziunilor generaliste care și-au „intrat în pâine” cu grilele de toamnă-iarnă.

Și B1 TV, ocupanta locului trei pe nișa știrilor, a pierdut audiență: 2.000 de telespectatori pe național și 5.000 în urban.

Poziția B1 TV în mediul urban este amenințată serios de Digi24, care a ajuns la o medie de 41.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Digi24 de află la doar 1.000 de persoane „distanță” de B1 TV în sondajul urban.

Realitatea TV a câștigat 7.000 de persoane pe național și 1.000 în urban, dar se află departe de concurența din vârful ierarhiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii