Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: TVR 1

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., audiența medie a canalului public TVR 1 a fost de 228.000 de telespectatori pe minut (urban, prime time), adică 2,2 puncte de rating.
TVR_1.jpg

Audiența medie a TVR 1 a fost mai mare cu 82.000 de persoane față de același interval din anul 2013. Creșterea de audiență se datorează transmisiunilor de la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia (iunie – iulie).

TVR 1 este urmărit mai cu seamă de bărbați (urban, orele 19:00 – 24:00): 58%. Este televiziunea cu cea mai mare pondere a publicului masculin dintre marile stații generaliste.

În funcție de vârstă, cea mai mare cotă în profilul telespectatorilor este formată din persoane de peste 65 de ani. Un sfert dintre telespectatorii TVR 1 sunt săriți de 65 de ani. Un alt sfert (aproximativ 24%) este reprezentat de orășenii cu vârste între 55 și 64 de ani. Se poate spune că jumătate din publicul TVR 1 are peste 55 de ani. Totuși, TVR 1 se poate consola cu faptul că are telespectatori mai tineri decât cei ai canalelor de știri.

Segmentul de public 25 – 34 de ani are o pondere de 12%, iar cel cu vârste între 35 și 44 de ani, 15%.

Telespectatorii cu studii superioare dețin o cotă de 34%, cea mai mare dintre televiziunile generaliste, și egală cu cea a Antenei 3. Jumătate din publicul telespectator de la TVR 1 are studii medii.

Vezi și profilul telespectatorilor la nivel urban, prime time, de la Pro TV!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii