Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: România TV

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., audiența medie a canalului de știri România TV a fost de 143.000 de telespectori pe minut pe targetul urban, orele 19:00 – 24:00 (prime time). Audiența este mai mare cu 30.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.
romania_tv.jpg

În funcție de vârstă, nucleul dur al telespectatorilor România TV este reprezentat de orășeni cu vârste între 55 și 64 de ani: 35%. Este cea mai mare pondere procentuală a acestei grupe dintre toate televiziunile de știri.

Cea de-a doua grupă ca pondere cuprinde orășeni de peste 65 de ani și are o cotă de 33%. Astfel, se poate spune că 68% dintre telespectatorii România TV au vârste de peste 55 de ani (urban, prime time). Grupa 25 – 34 de ani este prezentă în proporție de 7%, iar cea între 35 și 44 de ani are o cotă tot de 7%.

Femeile sunt mai prezente la România TV decât bărbații: 57%, față de 43%. Aproape 56% dintre telespectatorii acestei televiziuni au studii medii. Este cea mai mare cifră procentuală dintre canalele de știri. Orășenii cu studii superioare sunt în proporție de 28%, o cotă sub cele ale concurenței.

Vezi și profilul telespectatorilor TVR 1 în prime time!

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii