Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: Realitatea TV

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., audiența medie a canalului de știri Realitatea TV a fost de 74.000 de persoane (urban, prime time), cu 4.000 mai mare decât în aceeași interval de timp din anul precedent.
realitatea_tv_logo_gigantic_97572800.jpg

Realitatea TV are o cifră procentuală a telespectatorilor de peste 65 de ani mai mică decât la Antena 3, România TV și B1 TV: 32%. Totuși, nucleul dur al consumatorilor de programe Realitatea TV (urban, orele 19:00 – 24:00) provine din acest segment de populație.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani este în proporție de 30%, sub România TV (35%), dar peste Antena 3 (29%) și B1 TV (23%).

Deține cea mai mare pondere procentuală dintre televiziunile aminite la categoria de vârstă 25 – 34 de ani: 8%. De asemenea, are a doua cifră procentuală la grupa 35 – 44 de ani: 11%, după B1 TV (16%).

Aproape 42% dintre telespectatorii Realității TV sunt persoane cu studii superioare (a doua cifră după B1 TV). Studii medii sunt în proporție de 46%.

Femeile sunt mai prezente la Realitatea TV decât bărbații: 52%, respectiv 48%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii