Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: Pro TV

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., Pro TV a avut o audiență medie în prime time (orele 19:00 – 24) de 748.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (7,3% rating).
pro_tv.jpg

Audiența generală în prime time a televiziunii Pro TV este cu 59.000 de telespectatori mai mare decât cea din aceeași perioadă a anului 2013. Pro TV înregistrează cel mai mare rating de pe piața TV (urban, prime time), la o depărtate apreciabilă de rivalul său, Antena 1, cu o medie de 453.000 de orășeni pe minut.

Un sfert dintre telespectatorii Pro TV au vârste între 35 și 44 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile Antena 1, Kanal D, TVR 1 și canalele de știri. De asemenea, are cea mai mică pondere a orășenilor cu vârste de peste 65 de ani: doar 10% (Antena 1 are 14%).

Publicul Pro TV cu vârste între 25 și 34 de ani este în proporție de 18% (și Antena 1 are aceeași cifră). Aceeași cifră procentuală (18%) se înregistrează și în cazul segmentului de public cu vârste între 45 și 54 de ani.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii