Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: Kanal D

Kanal D a avut o audiență medie de 337.000 de telespectatori pe minut, în prime time (orele 19:00 – 24:00), la nivel urban, în intervalul 1 ianuarie – 24 august a.c.. Este a patra televiziune în sondajele de audiență, după Pro TV, Antena 1 și Antena 3.
Kanal_D.jpg

În acest an, audiența televiziunii turcilor de la Dogan este mai mică cu 47.000 de telespectatori față de aceeași perioadă a anului 2013. Este singura televiziune importantă care a suferit o pierdere majoră de audiență în prime time, la nivel urban.

Aproape 70% din publicul urban (prime time) al Kanal D este format din femei, fiind televiziunea generalistă cu cea mai mare pondere a publicului feminin. Are și cea mai mică cifră procentuală a telespectatorilor dintre televiziunile importante cu studii superioare: 23%. În schimb, studiile primare sunt prezente în proporție de 24%, cea mai mare pondere de pe piața canalelor generaliste.

În funcție de vârstă, nucleul dur de telespectatori este format din orășeni de peste 65 de ani: 24%. Orășenii cu vârste între 55 și 64 de ani sunt în proporție de 22%. Grupa de vârstă 45 – 54 de ani deține o cotă de 17%, a doua de pe piață după Pro TV. Telespectatorii între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 10%, iar cei între 18 și 24 de ani, 5%.

În general, Kanal D este o stație urmărită de publicul feminin, cu vârste ridicate.

Vezi și profilul telespectatorilor la nivel urban, în prime time, pentru Antena 3!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii