Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: B1 TV

Aproape 43% dintre telespectatorii din mediul urban ai canalului de știri B1 TV (în prime time) au vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de știri, după Antena 3.
b1_TV.jpg

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., audiența medie a B1 TV (urban, orele 19:00 – 24:00) a fost de 102.000 de telespectatori pe minut (1% rating). Audiența este mai mare cu doar 6.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cei mai mulți telespectatori au vârste de peste 65 de ani (43%). Cea de-a doua grupă importantă este formată din persoane între 55 și 64 de ani: 23%. Dar acest procent este mai mic decât la Antena 3, România TV și Realitatea TV.

Grupa de vârstă 35 – 44 de ani are o cotă la B1 TV de 16%, mai mare decât la Antena 3 (6%), România TV (7%) și Realitatea TV (11%).

Telespectatorii cu studii superioare de la B1 TV sunt în proporție de 44%, cifră procentuală superioară principalelor televiziuni concurente (Antena 3 – 34%, România TV – 28%, Realitatea TV – 42%). Studiile medii sunt prezente cu o cotă de 47%, a doua cifră procentuală după România TV (56%).

Publicul feminin din orașe a fost mai prezent la B1 TV decât cel masculin: 55%, respectiv 45%.

Vezi publicul din urban, care urmărește România TV, în prime time!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii