Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: Antena 3

În acest an, Antena 3 este a treia televiziune în sondajele de audiență la nivel urban, în prime time (orele 19:00 – 24:00), după Pro TV și Antena 1, dar înaintea Kanal D.
antena_3.JPG

În perioada 1 ianuarie – 24 august a.c., Antena 3 a avut o audiență medie de 352.000 de telespectatori pe minut (urban, prime time), în creștere cu 70.000 de persoane față de aceleși interval de timp din 2013.

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori ai Antenei 3 au peste 65 de ani: 44%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre principalele televiziuni. A doua grupă de telespectatori este formată din cei cu vârste între 55 și 64 de ani: 29%. Este a treia cifră procentuală, după România TV (35%) și Realitatea TV (30%).

Orășenii cu vârste între 45 și 54 de ani au o cotă de 10%, iar cei între 35 și 44 de ani, 6% (cea mai mică de pe nișa știrilor).

În funcție de educație, telespectatorii cu studii medii sunt în proporție de 45%. Studiile superioare sunt prezente cu o cotă de 34% din totalul audienței (a treia de pe nișă după B1 TV și Realitatea TV).

Publicul feminin a fost mai prezent la Antena 1 decât cel masculin: 58%, respectiv 42%. Este televiziunea de știri cu cea mai mare pondere a publicului feminin.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii