Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența și profilul telespectatorilor în prime time: Antena 1

Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 453.000 de telespectatori pe minut (4,4% rating), la nivel urban, în prime time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 ianuarie – 24 august a.c.
antena1-mereu-aproape.jpg

Audiența Antena 1 este la nivelul anului trecut (o scădere nesemnificativă de 4.000 de persoane). Este a doua televiziune ca audiență pe target-ul analizat, după Pro TV (748.000 de persoane pe minut).

În funcție de vârstă, „nucleul dur” de telespectatori se regăsește în grupa 35 – 44 de ani: 19%. Orășenii cu vârste între 25 și 34 de ani au o pondere de 18% (aceeași cu cea de la Pro TV). Grupele de vârstă 45 – 54 de ani și 55 – 64 de ani au fiecare aceeași cifră procentuală: 16%. Telespectatorii cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 14% (la Pro TV este 10%).

Studiile superioare dețin o pondere de 24% din totalul telespectatorilor Antena 1, iar cele medii au o cotă de 54%.

Publicul feminin este mai prezent la Antena 1: 59%, respectiv 41% public masculin.

Vezi și profilul telespectatorilor în prime time la Pro TV! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii