Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența Pro TV este plecată în vacanță

Canicula din iulie n-a menajat audiențele TV din mediul urban. Majoritatea marilor televiziuni au simțit pe „pielea lor” (pe grila lor de vară!) consumul redus de televiziune caracteristic acestui sezon. Cel mai tare a suferit Pro TV.
avion_vacanta_aeroport.jpg

Dacă la nivel național, Pro TV a pierdut în iulie poziția de lider în dauna Antenei 1, înregistrând pierderi de aproximativ o sută de mii de telespectatori față de iunie, în mediul urban televiziunea grupului american CME a reușit cu chiu cu vai să-și păstreze primul loc în topul audienței generale.

Audiența medie a televiziunii Pro TV în iulie, la nivel urban, a fost de 243.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Ratingul urban este mai mic cu 47.000 de persoane față de cel din luna precedentă. Este cea mai mare cădere de audiență urbană de pe piața TV. Dar căderea nu a fost atât de mare, așa cum s-a întâmplat pe universul național, încât să-i permită concurentului Antena 1 de a trece în fruntea topului.

Oricum, ratingul urban al Pro TV în iulie 2015 nu este cel mai mic din ultimii patru ani (de când măsoară Kantar Media), așa cum s-a întâmplat la nivel național. Un minim istoric în iulie a avut loc în 2012.

Iulie 2015: 243.000 telespectatori/minut

Iulie 2014: 283.000 telespectatori/minut

Iulie 2013: 292.000 telespectatori/minut

Iulie 2012: 232.000 telespectatori/minut.

Așadar, având acest precedent istoric (iulie 2012) și ținând cont că pierderile, chiar dacă sunt mari, sunt specifice sezonului cald, situația din sondaje a Pro TV nu pare alarmantă. Se știe, investițiile publicitare sunt reduse în acest anotimp. Marea bătălie se va relua în toamnă.

În iulie, Antena 1 a avut o pierdere minimă de audiență (17.000 de persoane), ajungând la un rating urban de 235.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.).

Alte televiziuni care au înregistrat pierderi de audiență față de iunie: Kanal D (7.000 de persoane), Antena 3 (29.000), Acasă TV (20.000), Prima TV (4.000), TVR 1 (11.000), B1TV (6.000), Antena Stars (3.000).

Și-au conservat audiențele din iunie următoarele stații TV din prima jumătate a topului: România TV (+ 2.000 de persoane), Național TV (+ 3.000) și Disney Channel (+ 5.000).

VEZI CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ORTODOXE ROMÂNE ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii