Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența națională a radiourilor a scăzut cu mai mult de jumătate de milion de persoane

În intervalul 1 septembrie – 21 decembrie 2014, circa 11.291.100 de persoane au ascultat un program de radio, la nivel național, conform „Studiului de Audienţă Radio”, realizat de companiile IMAS şi GfK România sub egida Asociației pentru Radio Audiență (ARA).
radio_1.jpg

Audiența națională pe piața radio este în scădere cu 594.800 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2014. Rețeaua Kiss FM are cel mai mare număr de ascultători unici: 2.091.500, dar audiența a scăzut cu 552.300 față de valul de măsurători din anul precedent. Cota de piață (timpul de ascultare) a fost de 9,9%.

Radio România Actualități are cea mai mare cotă de piață (14,5%) dintre toate radiourile, fapt ce arată că românii alocă cel mai mare timp ascultării programelor difuzate de canalul public. Numărul de ascultători unici pentru România Actualități a fost de 1.987.200, în scădere cu 127.000 față de 2013.

Radio ZU și Radio 21 au fost rețelele care au câștigat ascultători în valul de măsurători din toamnă: 3.200, respectiv 5.400. Celelalte mari rețele private de radio au suferit pierderi de audiență: Pro FM (-215.200), Europa FM (-12.600) și Magic FM (-63.400).

Antena Satelor, post din cadrul Societății Române de Radiodifuziune, a avut un daily reach de 737.300 de ascultători, mai mic cu 80.800 față de valul de măsurători din 2013.

Cinci rețele de radio au înregistrat o audiență zilnică mai mare de un milion de ascultători: Kiss FM, Radio România Actualități, Radio ZU, Pro FM și Europa FM.

Alte audiențe naționale din recentul sondaj: Rock FM – 232.500 de ascultători pe zi, Radio România Cultural – 214.500, Național FM – 211.100 și Radio România Iași – 367.800.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii