Audiența națională pe piața radio este în scădere cu 594.800 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2014. Rețeaua Kiss FM are cel mai mare număr de ascultători unici: 2.091.500, dar audiența a scăzut cu 552.300 față de valul de măsurători din anul precedent. Cota de piață (timpul de ascultare) a fost de 9,9%.
Radio România Actualități are cea mai mare cotă de piață (14,5%) dintre toate radiourile, fapt ce arată că românii alocă cel mai mare timp ascultării programelor difuzate de canalul public. Numărul de ascultători unici pentru România Actualități a fost de 1.987.200, în scădere cu 127.000 față de 2013.
Radio ZU și Radio 21 au fost rețelele care au câștigat ascultători în valul de măsurători din toamnă: 3.200, respectiv 5.400. Celelalte mari rețele private de radio au suferit pierderi de audiență: Pro FM (-215.200), Europa FM (-12.600) și Magic FM (-63.400).
Antena Satelor, post din cadrul Societății Române de Radiodifuziune, a avut un daily reach de 737.300 de ascultători, mai mic cu 80.800 față de valul de măsurători din 2013.
Cinci rețele de radio au înregistrat o audiență zilnică mai mare de un milion de ascultători: Kiss FM, Radio România Actualități, Radio ZU, Pro FM și Europa FM.
Alte audiențe naționale din recentul sondaj: Rock FM – 232.500 de ascultători pe zi, Radio România Cultural – 214.500, Național FM – 211.100 și Radio România Iași – 367.800.