Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența de iarnă a meciurilor din Bundesliga pe Eurosport 2

fotbal.jpg
Eurosport 2 deține drepturile TV pentru Bundeslinga, prima ligă de fotbal a Germaniei. În perioada 15 decembrie 2013 - 4 februarie 2014, meciurile transmise din Bundeslinga au avut o audiență medie de 24.000 de telespectatori pe minut (0,21% rating urban), peste audiența generală a televiziunii (10.000, whole day). 

Perioada monitorizată cuprinde 17 partide de la sfârșitul turului și începutul returului. Pauza competițională a fost între 22 decembrie 2013 și 25 ianuarie 2014.

Cele 17 meciuri au fost urmărite în România de 24.000 de telespectatori pe minut la nivel urban. Cea mai vizionată partidă a fost Borussia Dortmund – Hertha Berlin, pe 21 decembrie 2013, cu o audiență medie de 41.000 de orășeni pe minut. (Herta a bătut pe terenul Borussiei cu 2 – 1.)

Pe locul secund în topul audienței s-a plasat Borussia Dortmund – FC Augsburg, cu un rating mediu urban de 38.000 de persoane pe minut (0,4%).

Pe poziția a treia se află un meci al campioanei Germaniei, Bayern München, care a întâlnit în deplasare VFB Stuttgart. A fost un meci restanță din ultima etapă a turului, care a realizat o medie de 35.000 de telespectatori pe minut.

Cea mai slabă partidă a fost Eintracht Frankfurt – FC Augsburg, cu o medie de 13.000 de telespectatori în urban.

În intervalul 15 decembrie 2013 – 4 februarie 2014, Eurosport 2 a avut o audiență medie de 10.000 de telespectatori pe minut (whole day, urban), cu 3.000 mai mult decât în perioada 15 octombrie – 14 decembrie 2013 și cu 2.000 mai mare decât în urmă cu un an.

Vezi AICI ce audiențe au făcut meciurile din Premier League! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii