Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența cablului ca principal furnizor de televiziune a crescut

Ponderea recepției TV prin cablu a crescut cu 1,2% atingând 82,9% din total, din februarie 2015 și până în august 2015, a arătat Bogdan Bucurei, director de marketing la UPC România, în cadrul unei prezentări la International Digital Forum, la 13 octombrie., informează Media Expres.
cablu TV

Recepția TV prin cablu a crescut cu patru puncte procentuale din timpul total de vizualizare TV, ajungând la 77% din totalul audiențelor, a mai spus acesta, comparând cifrele din ianuarie 2015 (73%) și octombrie 2015 (77%).

Bogdan Bucurei a arătat în prezentarea sa că sistemul DTH avea o pondere de 23,5 în februarie 2015 și a ajuns la 21,8% în august 2015, iar recepția terestră de televiziune avea o pondere de 4,7% în februarie și de 4,2% în august 2015.

La nivelul audiențelor, DTH a scăzut de la 23% în ianuarie 2015 la 20% în octombrie 2015 și audiența distribuției terestre de televiziune a scăzut de la 3,2% în ianuarie 2015 la 1,4% în octombrie 2015.

VEZI TOPUL 10 AL TELEVIZIUNILOR CU CELE MAI MARI VENITURI DIN PUBLICITATE (9 LUNI)!

Bogdan Bucurei a mai citat în prezentarea sa cifrele furnizate de Gfk referitoare la tehnologiile noi incorporate în televizoarele vândute în România, spunând că un procent de 39% dintre acestea au capacitatea de recepție DVB T2 încorporată, în vreme ce televizoarele full HD au ajuns la 50% din totalul unităților vândute.

Bucurei a comentat invitația Radiocom adresată televiziunilor private de distribuție pe multiplexurile digitale terestre, spunând că o parte din furnizorii de conținut au devenit Pay TV și nu o să-i vedem în platforma necriptată free-to-air din cauza modelului de business. De asemenea, „impedimente tehnice care au fost depășite în industria de cablu fac distribuția digitală terestră inatractivă”.

UPC este al doilea mare furnizor de televiziune din cablu din România și unul dintre promotorii noilor tehnologii în distribuția de televiziune.

IDF este o conferință organizată de ACD la 13 octombrie la București, împreună cu agenția Grayling, având ca sponsor principal SES și dedicată anul acesta în principal digitalizării terestre din România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii