Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiența Antena 3 a crescut la o cotă record în februarie 2015

În februarie a.c., Antena 3 și România TV au înregistrat creșteri semnificative de audiență față de luna ianuarie, relevă ultimul studiu realizat de Kantar Media. La nivel național, Antena 3 a câștigat 94.000 de telespectatori, iar România, 45.000.
antena_3.JPG

Audiența medie realizată de Antena 3, în februarie, a fost de 403.000 telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), cu 94.000 mai mare decât în ianuarie.

În urban, ratingul mediu a fost de 266.000 de telespectatori pe minut, în creștere cu 60.000. Sunt creșteri importante în ultima lună a sezonului rece, Antena 3 fiind a treia televiziune în topul general al audienței urbane, înaintea televiziunii generaliste Kanal D (206.000 orășeni pe minut).

Audiența Antenei 3 la nivel național din această lună este mai mare decât cea înregistrată în timpul protestelor din Piața Universității din februarie 2012 (355.000 telespectatori pe minut), când televiziunea lui Dan Voiculescu a fost principalul „motor” propagandistic al „mișcării”.

De asemenea, ratingul din februarie a.c. este mai mare decât cel din noiembrie 2014 (368.000 de telespectatori pe minut), când s-a încheiat campania electorală pentru prezidențiale, prin înfrângerea lui Victor Ponta (candidatul susținut de Antena 3) de către Klaus Iohannis.

Subiectul editorial care a fost tocat de Antena 3 în februarie, în stilul său caracteristic, a fost Elena Udrea, fapt care a captat atenția publicului captiv acestei televiziuni.

Pe nișa televiziunilor de știri, România TV a câștigat 45.000 de telespectatori pe național față de ianuarie și 21.000 în urban. Și în acest caz, câștigurile sunt importante. România TV ocupă locul 5 în topul general al audienței urbane, înaintea televiziunilor Acasă TV, Prima TV și Național, cu un rating mediu de 133.000 de persoane pe minut. În urban, România TV are o audiență dublă față de canalul public TVR 1 (62.000).

Și România TV a „bătut monedă” cu „dezvăluiri” pe problemele cu justiția ale Elenei Undrea, în stilul coafezelor de cartier.

Celelalte trei televiziuni de știri (B1 TV, Realitatea TV și Digi TV) și-au menținut audiențele față de luna ianuarie. Acestea n-au recurs la dezlănțuri propagandistice pe subiectul Udrea. Să mai amintim că, la nivel urban,  Digi 24 este foarte aproape de Realitatea TV: 50.000 de telespectatori pe minut, respectiv 53.000. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii