Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Auchan cumpără hipermarketurile Real din Europa Centrală şi de Est pentru 1,1 miliarde de euro

57. Real
 Grupul Auchan a semnat un acord cu distribuitorul german METRO GROUP în vederea cesionării activităţilor Real în Europa Centrală şi de Est. Grupul Auchan va prelua activităţile operaţionale şi activele imobiliare corespondente ale filialelor METRO GROUP în Polonia, în România, în Rusia şi în Ucraina.

Această operaţiune mai necesită obţinerea aprobării din partea autorităţilor competente ale concurenţei din fiecare ţară vizată şi va fi finalizată, sub această rezervă, în 2013.  “Pe întreaga perioadă a acestui proces, compania îşi va continua activitatea, magazinele real,- vor funcţiona în program normal. În continuare în RomâniaMETRO GROUP se va concentra şi mai mult pe METRO Cash&Carry”, spun reprezentanţii Real.

“Prin această achiziţie, Auchan foloseşte oportunitatea de a-şi echilibra prezenţa în Europa Centrală şi de Est, în raport cu celelalte două zone de dezvoltare prioritare care sunt Europa Occidentală şi Asia. Este, în acelaşi timp, ocazia de a ne servi şi mai bine clienţii cu ajutorul echipelor foarte profesioniste, atât de la Real cât şi de la Auchan, în care avem o încredere deplină”, declară  Vianney Mulliez, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Grupului Auchan.

Pe viitor, hipermarketurile Real din Europa Centrală şi de Est vor funcţiona sub marca Auchan. Vânzarea hipermarketurilor Real Europa de Est către Grupul Auchan vizează 91 de hipermarketuri Real în Polonia, Rusia, România şi Ucraina, precum şi 13 galerii comerciale în Rusia şi România. În aceste 4 ţări, Real a realizat o cifră de afaceri de peste 2,6 miliarde de euro fără taxe în 2011, şi are 20 000 de angajaţi. Auchan, la rândul său, numără 98 de hipermarketuri şi peste 65 000 de colaboratori în aceste 4 ţări.

Grupul Auchan este prezent în 12 ţări şi are 269 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (655 magazine integrate şi 23 în mandate de gestiune, asociate şi în franciză), supermarketuri (767 integrate şi 1665 în franciză sau asociate), divizia imobiliară (Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii