FacebookTwitterLinkedIn

Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing și comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare.

Înscrierile se fac până la data de 1 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 12 februarie – 11 iunie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu.

Înscrierile se pot face până la data de 8 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 19 februarie – 18 iunie şi vor fi 18 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

VEZI AUDIENȚA TV A ECHIPEI STEAUA ÎN LIGA 1

Modulul Strategic Marketing and Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business.

Înscrierile se fac până la data de 18 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 11 martie – 2 iulie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Pentru detalii despre fiecare modul, se poate aceesa site-ul Şcolii IAA –  www.scoalaiaa.ro.

Şcoala IAA este un program complex de pregătire profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare. Este, de asemenea, şi prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.