Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Au început înscrierile la cea de-a XII-a ediție a Romanian EFFIE Awards 2015

International Advertising Association România (IAA România) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XII-a ediție a Romanian EFFIE Awards.
EFFIE Romania

Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România și Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015, a declarat: „Premiul EFFIE rămâne standardul necesar al campaniilor ce demonstrează eficiența prin comunicare. Este un premiu ce confirmă excelența și mai ales abilitatea de a crește afacerea. Comunicarea eficientă vinde și îmi doresc să aflu de cât mai multe afaceri noi sau mici, care au dovedit deja că au în spate idei de succes și strategii puternice de marketing. Vrem să asigurăm o competiție frumoasă, datorită căreia, în formă obiectivă, cele mai bune idei și cele mai bune rezultate să își atragă meritul cuvenit. Urez succes și claritate în prezentare tuturor participanților”.

Procesul de înscriere în competiție și categoriile au fost reevaluate și optimizate anul acesta de către Comitetul de Organizare EFFIE pentru o mai bună reprezentare a pieței și pentru a răspunde cerințelor acesteia.

Astfel, pentru ca o campanie să fie cât mai corect prezentată în cadrul competiției au fost aduse completări esențiale privind rezultatele campaniilor ȋncheiate la final de 2014. Mai exact, exclusiv în cazul campaniilor încheiate în anul anterior (2014), agențiile pot prezenta rezultate obținute și în ianuarie 2015 (cifrele trebuie să fie pentru anul 2014), cu condiția să izoleze efectele oricărei alte noi campanii pornite în 2015.

O nouă completare adusă anul acesta regulamentului se referă la campaniile înscrise în categoria „Good Works EFFIE Non–Profit”, în care participanții sunt invitați să completeze valorile de rate card pentru toată media obținută, chiar dacă nu a existat un buget media de promovare.

Procesul de înscriere a fost simplificat prin faptul că materialele de creație vor fi predate doar pe suport digital, organizate pe medii de comunicare, fără exemplare tipărite sau o prezentare de tip powerpoint care să adune toate materialele. De asemenea, definițiile categoriilor speciale au fost actualizate.

Înscrierile în competiția EFFIE 2015 se vor putea face până în data de 18 mai a.c., iar participanții pot beneficia de mai multe tipuri de reduceri. Începând cu această ediție, agențiile și companiile din România care nu au mai prezentat nicio campanie în ultimii cinci ani în cadrul EFFIE primesc o reducere de 50% pentru înregistrarea primului caz.

Pentru mai multe informații și sfaturi pentru înscrierea în competiție, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015 îi invită pe cei interesați la Seminarul „How to win an EFFIE”, care va avea loc marți, 10 martie, începând cu orele 10:00, la sediul IAA România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA.

Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare,  organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii