
Documentul se adresează atât clienților cât și agențiilor, urmărește promovarea celor mai bune practici de licitare și facilitează închegarea unei relații rezistente și de încredere între client și agenție.
Ghidul descrie etapele unui pitch de succes și conține recomandări utile pentru ambele părți. Acesta conține îndrumări privind organizarea și participarea la pitch-uri, reprezintă un foarte bun reper de orientare și management deoarece fiecare licitație înseamnă alocarea unor resurse importante atât din partea clientului cât și a agenției.
Radu Florescu, președinte UAPR , a declarat: „Pitch Guidelines este concentrat pe eficiența procesului de licitație și permite construirea unei relații optime între client și agenție. Scopul său precis este acela de a deveni un instrument de bază, un limbaj comun pentru ambele părți. Vrem ca industria de advertising din România să se alinieze practicilor europene și internaționale în materie, să aibă doar pitch-uri corecte, în care clientul și agenția să dea dovadă de onestitate și fiecare să beneficieze de experiența celor cu care intra în contact”.
De asemenea, Pitch Guidelines are potențialul de a oferi o viziune amplă asupra licitațiilor care se organizează în România, fiind un sprijin important atât pentru companiile interesate de dezvoltarea campaniilor de comunicare cât și pentru agențiile de publicitate.
Mai mult, acest program vine în ajutorul clientului implicat în identificarea și alegerea agențiilor care se potrivesc cel mai bine cu cerințele sale, având avantajul unei viziuni obiective și coerente asupra industriei de publicitate românească.
UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale.