FacebookTwitterLinkedIn

Dolce Sport (inclusiv extensiile sale de canale) deține cel mai bogat portofoliu de programe fotbalistice de pe nișa de sport. Printre acestea se numără drepturile TV pentru competiții fotbalistice precum: UEFA Champions League, Europa League, Liga 1, Liga 2, Premier League, Cupa Angliei, Seria A și Bundesliga.

Dezavantajul platformei Dolce Sport este că nu are acoperirea națională la nivelul concurenței.

Totuși, ratingul mediu în prime time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 ianuarie – 27 martie 2017, a fost de 42.000 de telespectatori pe minut (0,2%), al treia ca mărime de pe nișa de sport.

Circa 70% dintre telespectatorii acestei televiziunii sunt bărbați. Este televiziunea de sport cu a doua cifră procentuală pentru femei (30%), după Sport. ro (32%).

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – MARTIE 2017

Un sfert din audiență (24,5%) este reprezentată de persoane cu vârste de peste 65 de ani, cifră procentuală mai mare decât la DigiSport 1 (22,2%) și Sport.ro (23,9%).

Targetul 35 – 44 de ani are o cotă de 21%, cea mai mare de pe segmentul de sport, la mare diferență față de DigiSport 1 (17,2%) și Dolce Sport 2 (18,3%) – extensia platformei Dolce.

Interesant este că grupa de vârstă 12 – 17 ani la Dolce Sport este prezentă în proporție de 11,4%, cea mai mare de pe nișa de sport. Acest lucru se explică prin faptul că platforma Dolce are o bună distribuție în mediu rural și este singura opțiune pentru copiii de această vârstă pentru programe sportive.

Persoanele cu studii superioare dețin 19,8% din audiență, a doua cifră procentuală din coada nișei, după Sport.ro (17,1%). În schimb, publicul cu studii primare este în proporție de 31,4%, cea mai mare de pe acest segment.

VEZI CONSUMUL DE PUBLICITATE TV ÎN TRIMESTRUL I 2017