FacebookTwitterLinkedIn

La mare „distanță” de DigiSport 1, în sondajele de audiență, se află Sport.ro, cu o medie de 56.000 de telespectatori pe minut (național, prime time).

Audiența generală a televiziunii DigiSport 1, în perioada analizată, este mai mică cu 22.000 de persoane față de aceleași interval al anului 2016.

Audiența de la DigiSport 1 este generată, în principal, de fotbal, pentru că televiziunea (alături de extensiile sale de canale) are în portofoliu drepturile TV pentru campionate de fotbal de interes pentru publicul microbist precum Liga 1, Liga 2, Primera Division (Spania), Serie A (Italia) și Ligue 1 (Franța).

Circa 74,1% din audiența acestui canal este formată din bărbați. Este a doua cifră procentuală de pe nișa de sport TV, după DigiSport 2.

În funcție de vârstă, cel mai numeros public la DigiSport 1 provine din grupa persoanelor de peste 65 de ani: 22,2%. Dar această grupă este cea mai mică de pe segmentul de sport TV.

Persoanele cu vârste între 55 și 64 de ani dețin o cotă de 20,3% la nivel național. Cu o cifră procentuală de 13,6% pentru segmentul de public cu vârste între 25 și 34 de ani, DigiSport 1 se plasează pe primul loc pe această nișă.

De asemenea, targetul 18 – 24 de ani are o pondere de 5,5% din audiența națională, cea mai mare dintre televiziunile concurente.

În funcție de educație, publicul cu studii medie la DigiSport 1 este în proporție de 51,9%, a treia cifră procentuală după Sport.ro (57,6%) și DigiSpor 2 (54,1%).

Telespectatorii cu studii superioare dețin o cotă de 26,4%, sub Eurosport 1, Europsort 2 și DigiSport 2.