Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

„Asta-i România” de la ROM Autentic, cu McCann și Kandia Dulce

McCann Worldgroup România semnează cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic. Proiectul „Asta-i România” își propune să pornească o campanie de conştientizare a prejudecăților nefondate pe care românii le au în continuare față de țara lor. Mai pe scurt, nu e țara de vină pentru orice lucru neplăcut care s-a petrecut într-o zi.
2. București

Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania: „Tot timpul spunem că străinii au prejudecăţi faţă de români. Primul pas ca să reparăm asta ar fi ca noi înşine să scăpăm de prejudecăţile pe care le avem faţă de ţara asta. Noua campanie ROM ne provoacă să facem efortul asta. Când auzi în jurul tău un «Asta e România» nejustificat, poţi să îl amendezi cu un «Ia cu ROM!»”

Noua campanie de imagine a fost lansată prin două spoturi TV.

Gabriela Munteanu, Marketing Director Kandia Dulce: „Fiecare naţie dezvoltă anumite tipare de comportament sau de gândire în funcţie de experienţele pe care le trăieşte. Noua campanie ROM observă preconcepţiile pe care le avem despre ţara noastră prin execuţia «Asta-i România» şi despre noi înşine în execuţia «Paranoia». ROM exacerbează aceste prejudecăţi şi le mută într-o zonă în care de fapt ne dăm seama că trebuie să evoluăm şi la nivel de percepţii pentru a ţine pasul cu evoluţia reală pe care tot noi o generăm”

Bianca Troncea, Strategic Planner McCann Worldgroup Romania: „ROM a fost brandul care a avut întotdeauna curajul să vorbească altfel despre mândria de a fi român raportată la realităţile şi tensiunile actuale. Continăm să facem asta şi în 2017, doar că, dacă până acum ROM era cel care provoca patriotismul reactiv al românilor, ne-am dat seama că astăzi vorbim cu o generaţie de tineri care nu mai are nevoie să fie trezită. Ei aduc un val de optimism şi dorinţa să schimbe lucrurile în bine. Iar acum tot ce le trebuie să activeze ei înşişi mândria de a fi român în comunitatea lor. E nevoie doar ca cineva să le dea avânt, iar ROM este probabil brandul cel mai potrivit să facă asta. Aşa că în 2017 ROM şi-a propus să încurajeze spiritul acestei «noi Românii» şi al generaţiei tinere”.

Echipa McCann care a contribuit la campanie: Cătălin Dobre – Chief Creative Officer, Arpad Rezi – Group Creative Director, Costin Bogdan – Group Creative Director, Bianca Troncea – Strategic Planner, Aurelia Fulop – Group Account Director, Laura Costăchescu – Senior Account Manager, Delia Chirilă – Senior Account Executive, Tiberiu Munteanu – Head of AV Department, Alex Popa – AV Producer.

Echipa UM: Alina Caraşol – Group Account Director, Monica Năstase – Media Manager.

Echipa ROM care a contribuit la campanie: Gabriela Munteanu – Marketing Director, Diana Bârlan – Group Brand Manager Categoria Batoane, Ruxandra Dincă – Junior Brand Manager Categoria Batoane.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii