Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Asociația Pro Democrația și Leo Burnett Group încearcă să-i urnească pe români la urnele de votare

Dreptul la vot este fundamental pentru că soarta națiunii trebuie să fie decisă de voința majorității, nu de indiferența sa. În 2014, România trăiește situația nefericită că peste 60% dintre cetățeni să nu mai vrea să voteze.
Stefan cel Mare

Campania „Vino la vot!“, realizată de Leo Burnett Group pentru Asociația Pro Democrația, are rolul de a-i îndemna pe oameni să meargă la vot la alegerile prezidențiale și a debutat astăzi cu două spoturi TV, ai căror protagoniști sunt Mihai Viteazul și Ștefan cel Mare.

Vezi aici spotul cu Mihai Viteazul!

Vezi aici spotul cu Ștefan cel Mare!

Spoturile pornesc de la o realitate istorică – capacitatea incredibilă a românilor de a se fi mobilizat în trecut, în fața pericolului reprezentat de armatele invadatorilor, și rescriu soarta a două bătălii cruciale – Călugăreni și Podul Înalt, în condițiile în care această mobilizare nu ar fi avut loc, așa cum astăzi peste 60% nu se mobilizează în momente la fel de cruciale, pentru a-și exprima votul.

Mihai Viteazul

Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer Leo Burnett Group, a declarat: „Campania s-a născut dintr-o creștere bruscă de tensiune a mea, când din Londra citeam știrile din țară. Pentru că oriunde vom fi plecați în lumea asta, sângele nu se schimbă. Mi s-a parut culmea ca soarta noastră să fie decisă de lipsa participării unei majorități sictirite. Și atunci m-am dus cu gândul la istorie și la cum i-ar fi afectat pe strămoși scuzele penibile de astăzi. Spoturile TV sunt doar vârful iceberg-ului, stați pe aproape, că vrem într-adevăr să atingem constiințele din țara asta”.

Site-ul campaniei, www.vinolavot.ro, găzduiește informații despre absenteismul românilor în perioada electorală, un feed cu reacții la campania „Vino la vot” și câteva scenarii despre soarta pe care ar fi avut-o românii dacă nu s-ar fi prezentat în momente cheie ale istoriei noastre.

De asemenea, campania include pagina de Facebook Vino la Vot și evenimentul de Facebook „Vino la Vot”.

Campania de comunicare Asociația Pro Democrația și Leo Burnett Group își propune să schimbe comportamentul românilor cu privire la vot și să încurajeze cât mai mulți oameni să voteze.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii