Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Asociația pentru Radio Audiență organizează o licitație pentru măsurarea audienței radio în perioada 2020-2023

Asociația pentru Radio Audiență (ARA), care gestionează măsurarea oficială a audienței radio în România, se întâlnește pe 18 martie, într-o adunare generală, pentru desemnarea celor 10 reprezentanți ai industriei, câte cinci din radiouri și, respectiv, agențiile de publicitate, care vor organiza și desemna compania ce va măsura audiența radio în perioada 2020-2023, informează Media Expres.
radio statie

Potrivit unei solicitări ARA, discutată în ședința CNA din 12 martie, autoritatea în audiovizual trebuie să desemneze cinci membri în Comisia paritară de licitație, notează Media Expres.

Prima licitație pentru actuala perioadă de măsurare a fost organizată la un an de la intrarea în vigoare a legii audiovizualului nr. 504 din 2002 și se organizează din patru în patru ani. În prezent furnizorii măsurătorilor sunt IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi MERCURY RESEARCH SRL.

O primă ședință cu toții membrii Comisiei paritare pentru prezentarea structurii caietului de sarcini și propunerea calendarului de desfășurarea a licitației va fi probabil organizată în prima decadă a lunii aprilie, potrivit ARA.

ARA este condusă de Lăcrămioara Loghin (președinte) și Marius Strâmbeanu (director executiv) și este o organizație profesională constituită în anul 2004 pentru a gestiona măsurarea audienței pieței de radio din România, având în prezent 26 de membri, dintre care 14 radiodifuzori și 12 agenții.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – FEBRUARIE 2019 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii