Asirom VIG pune la dipoziția clienților săi utilizarea serviciilor aproape exclusiv online, prin simplificarea formalităților de notificare și despăgubire a daunelor pentru toate clasele de asigurări importante pe care compania este operațională. Daunele auto, locuință și bunuri pot fi notificate online, în mai puțin de 10 minute. Pentru celelalte categorii de produse, asigurarea și notificarea daunei se pot face via e-mail.
De asemenea, Asirom VIG recomandă efectuarea plăților online și pune la dispoziție mai multe variante – plata direct pe site folosind codul de referință de pe înștiințarea de plată, sau portalul prin care clienții își administrează tot portofoliul de asigurări, Internet Banking, direct debit sau aplicația PAGO. În cazul asigurării de sănătate, clienții Asirom se pot programa la medic online.
Asirom VIG a digitalizat și partea de operațiuni și procese interne – a simplificat procesele operaționale, a introdus un sistem de ticketing la vânzări, pentru ca orice solicitare să fie mai ușor de urmărit și a introdus numeroase opțiuni de plată. De asemenea, compania a deschis un call-center dedicat pentru asigurările de sănătate, a redus numărul documentelor fizice folosite în companie și le-a înlocuit cu acces online și QR coduri.
Asirom face parte din Vienna Insurance Group (VIG), prezentă pe piața asigurărilor din Austria și în Europa Centrală și de Est. VIG gestionează 50 de companii de asigurări din 30 de țări și are peste 25.000 de angajați. În România, compania are o rețea națională de 140 de agenții.