FacebookTwitterLinkedIn

Hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios și se găsește exclusiv la Asirom. Pentru accesarea serviciilor, asigurații au la dispoziție două modalități: online sau  telefonic. Pașii sunt simpli: se înregistrează, spun ce problemă medicală au și sunt puși în legătură cu un medic sau specialist (în funcție de nevoia pe care o au), primesc sfatul de care au nevoie și pot rămâne în contact cu specialistul.

În cazul accesării telefonice, se va intra în legătură cu un medic și se pot accesa 2 specialități medicale: medicină generală și pediatrie. Pentru cei care accesează serviciul online, sunt disponibile 13 specialități medicale, disponibile non-stop: medicină generală, pediatrie, cardiologie, stomatologie, ginecologie, dermatologie, kinetoterapie, psihiatrie, psihiatrie pediatrică, farmacie, fitness, nutriție și psihologie.

„Hotline-ul medical este o inovație pe piața asigurărilor din România și reprezintă un pas important pe care îl facem pentru asigurații noștri, mai ales în contextul în care ne aflăm. Asirom își va sprijini clienții corporate care activează în industria de retail pe toată această perioadă oferindu-le serviciul de Hotline Medical. Ei se expun constant riscurilor mergând la muncă pentru binele comunității și astfel vor putea beneficia rapid de îndrumări medicale. Serviciul de Hotline Medical va oferi acces la informații si sfaturi medicale sau de specialitate, simplu, rapid si sigur, atât de util în vremurile acestea”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom VIG.

Beneficiul poate fi adăugat polițelor de sănătate corporate și se va dovedi util, mai ales în contextul actual, în care este preferabil să se evite spațiile publice și să se stea acasă.

Asirom face parte din Vienna Insurance Group (VIG), prezentă pe piața asigurărilor, atât în Austria, cât și în Europa Centrală și de Est. VIG gestionează 50 de companii de asigurări din 30 de țări și are peste 25.000 de angajați.