Work Life Balance – László Diósi (CEO OTP Bank România): „Părinții noștri își permiteau să plece în vacanță și câte 3 săptămâni fără să își facă probleme în legătură cu ce se întâmpla la locul lor la muncă. Or, un astfel de lux nu ne mai putem permite astăzi” - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Work Life Balance – László Diósi (CEO OTP Bank România): „Părinții noștri își permiteau să plece în vacanță și câte 3 săptămâni fără să își facă probleme în legătură cu ce se întâmpla la locul lor la muncă. Or, un astfel de lux nu ne mai putem permite astăzi”

„Forbes România” i-a invitat pe antreprenorii și managerii din România să răspundă unor întrebări despre echilibrul dintre viața personală și cea profesională.
052 special Laszlo Diosi

IMPLICAREA ANGAJATORULUI. Primul lucru pe care îl putem observa sunt neclaritățile în ceea ce privește oportunitățile date de tehnologie și așteptările pieței, respectiv limitele stabilite între viața privată și cea profesională. Tehnologia ne-a făcut să fim disponibili 24 din 24 pe telefonul sau e-mailul de muncă, iar stilul de lucru s-a schimbat total față de acum un deceniu. Părinții noștri își permiteau să plece în vacanță și câte 3 săptămâni fără să își facă probleme în legătură cu ce se întâmpla la locul lor la muncă. Or, un astfel de lux nu ne mai putem permite astăzi. Cred că situația poate deveni foarte periculoasă. De exemplu, dacă lăsăm angajații să lucreze în mod continuu și peste program, fără odihnă, viața lor personală va avea cu siguranță de suferit. Ulterior, se vor dezvolta frustrări, vor fi mereu obosiți și vom vedea simptomele de „burn out”. Putem să le ușurăm munca și deadline-urile prin feedback regulat, coaching sau programe de dezvoltare managerială.

 

ECHILIBRU. La OTP Bank România încercăm să oferim suport constant angajaților prin sesiuni de coaching, prin delegare în funcție de expertiza managerială a fiecăruia și prin process management pentru eficientizarea sarcinilor angajaților. În plus, departamentul de HR conduce regulat analize și studii în legătură cu nivelul de satisfacție al angajaților, de unde descoperim de fiecare dată insight-uri valoroase de care ne folosim în stabilirea strategiei de management. Este un proces complex, cu ajutorul căruia îmbunătățim constant mediul de lucru în companie.

Cât despre mine, lucrurile sunt destul de simple: sunt în slujba companiei 24 de ore din 24.

 

CĂRȚI PE LISTA SCURTĂ. Am o listă lungă de cărți pe care îmi doresc să le re/citesc în viitor, probabil când voi ieși la pensie. Însă, pe termen scurt, am în plan să îmi ocup timpul liber cu lucrări pe subiectul hobby-ului meu: istorie și istorie militară.

 

CĂRȚI ESENȚIALE. Dintre toate cărțile de management, leadership și domenii conexe pe care le-am citit, cel mai tare m-au marcat:

„The Leadership Pipeline”, Ram Charan

„Principele”, Niccolò Machiavelli

„Catch-22”, Joseph Heller

„Arta războiului”, Sun Tzu

„Corporate Psychopaths: Organizational Destroyers”, Clive Boddy

La această listă scurtă aș mai adăuga un titlu ce merită avut în vedere – „Good to Great”, de Jim Collins.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii