FacebookTwitterLinkedIn

Veronica Savanciuc se numără printre pionierii publicității și marketingului din România. Conduce în prezent grupul Lowe România, care reuneşte agenţiile Golin (PR), MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative şi BPN (media), MedicOne (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic). Initiative România, compania-pilon a grupului, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 21,1 milioane de euro, în creștere cu 25% față de anul precedent. Orientarea grupului către comunicarea digitală este tot mai evidentă în ultimii doi ani, Lowe situându-se printre primele entități care au deschis drumuri în acest nou domeniu de înaltă tehnologie în România. Veronica Savanciuc declara la finele anului trecut pentru „Forbes România”: „Dacă m-aș rezuma la un singur cuvânt care să reflecte evoluția grupului Lowe anul acesta, acela ar fi CURAJUL. Curajul de a inova, de a îmbrățișa noul, curajul de a schimba lucrurile cărora le-a trecut vremea și acela de a gândi în viitor”.