Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

ForbesLife |
|

Vânzările au crescut la Diverta

În reţeaua de librării Diverta, vânzările de carte au înregistrat în 2015 o creştere de 7% faţă de anul anterior.
Diverta_1

Octavian Ene, Marketing & Online Manager la Diverta, constată o creștere importantă a vânzărilor din această rețea în domeniul cărților pentru copii (12%), autoeducare (7%), beletristică (5%) și științe (4%).

VEZI AICI OPINIILE EDITORILOR ȘI DISTRIBUITORILOR DESPRE PIAȚA EDITORIALĂ DIN ROMÂNIA, ÎN ANUL 2015

În schimb, în 2015, s-au înregistrat scăderi (în jur de 2%) în domeniile: hobby (titluri de gastronomie, grădinărit, fotografie), dicționare și în alte domenii de specialitate.

VEZI CARE AU FOST CELE MAI VÂNDUTE CĂRȚI ALE DISTRIBUITORILOR ÎN 2015

diverta

Pe de altă parte, Octavian Ene semnalează un fenomen interesant în promovarea cărților: „Bloggeri care și-au făcut un renume, publică o carte, iar comunitatea formată de cititorii blogului respectiv este transferată în offline și formează o parte importantă a cititorilor cărții”.

CEI MAI MEDIATIZAȚI ROMÂNI LA TÂRGUL GAUDEAMUS 2015

Octavian Ene oferă două exemple: Ioana Chicet-Macoveiciuc (printesaurbana.ro), cu volumul „O să te țin în brațe cât vrei tu și încă o secundă” (Editura Univers), și Adela Dan (adelaspune.ro) cu cea de-a doua carte publicată la Editura Tandem Media, „Povești de adormit femeile”.

VEZI CĂRȚILE RECOMANDATE DE DAN C. MIHĂILESCU ÎN 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii