Cautare




, Staff

Industrie |
|

Updown: Supremația străinilor

Anul trecut, românii au cheltuit pe analgezice (medicamente care calmează sau înlătură durerea pe timp limitat – n. red.) aproape 528 de milioane de lei, iar anul acesta vânzările de astfel de medicamente sunt estimate să atingă aproape 550 de milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul 2013, spre exemplu, arată datele analiștilor Euromonitor.
Up&Down_199.indd

Această piață se află pe un trend crescător, care va continua și în următoarea perioadă. În 2022, de exemplu, vânzările de analgezice vor depăși 650 de milioane de lei.

Analgezicele sunt un segment important din întreaga piață locală de OTC-uri (medicamente eliberate fără prescripție medicală – n. red.), a cărei valoare a ajuns, în 2017, la aproape 2 miliarde de lei.

Analgezicele destinate copiilor au reprezentat una dintre categoriile cu cea mai rapidă creștere, în 2017.

Totodată, un român a cheltuit, anul trecut, suma de 5,9 euro pe analgezice, aproape pe jumătate cât un german sau polonez, mai arată datele Euromonitor.

Topul celor mai vândute branduri de analgezice, după cota de piață, a fost ocupat, în 2017, de Nurofen (Reckitt Benckiser), Antinevralgic P (Sanofi), Panadol (GSK), Aspirin (Bayer) și Ibalgin (Sanofi).

De altfel, după valoarea vânzărilor înregistrate anul trecut, cel mai vândut OTC a fost Nurofen. Mai exact, românii au cheltuit 207,7 milioane de lei pe acest medicame

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii