Cautare




, Staff

Bani și Investiţii |
|

Updown: O piață cu potențial

Up&Down_201.indd
Piața de accesorii din România (categorie care include eșarfe, cravate, mănuși, curele, pălării, accesorii pentru păr etc.) a ajuns, în 2017, la 373,8 milioane lei, în creștere cu 5% față de 2016, în anul 2018  fiind estimată o creștere până la 385,1 milioane lei, arată datele furnizate de Euromonitor.

Creșterea înregistrată de această piață în perioada următoare este modestă, în 2022, depășind pragul de 400 de milioane de lei.

Conform specialiștilor Euromonitor, eșarfele nu se demodează niciodată și sunt apreciate mai ales în sezonul rece. Totuși, pălăriile și căciulile au reprezentat categoria cu cele mai mari vânzări în ceea ce privește piața de accesorii, în România.

Creșterea veniturilor a încurajat românii să cumpere accesorii de o calitate superioară, susțin specialiștii Euromonitor. Tendința în creștere a consumatorilor de a cumpăra accesorii care contribuie la definirea personalității a favorizat creșterea acestei categorii.

Zara a condus topul vânzărilor de accesorii în anul 2017 în România. Succesul brandului poate fi pus pe seama rapidității cu care sunt aduse noile colecții în magazinele sale. Clasamentul celor mai mari cinci branduri în funcție de vânzări de accesorii a fost completat de branduri precum C&A, Decathlon, Burberry și H&M.

Comparativ cu vecinii noștri europeni, un român a cheltuit, în 2017, 4,1 euro pe accesorii, la un nivel asemănător cu ucrainenii și grecii, în timp ce un ceh și un ungur au cheltuit 6,4 euro per capita, respectiv 6,8 euro. În același timp, un polonez a cheltuit 11,9 euro per capita pe accesorii, un francez, 15,9 euro, în timp ce un german a cheltuit 23,4 euro.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii