Up & down: Nedrumurile noastre  - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Up & down: Nedrumurile noastre 

Cu investiții de aproape 1,8 miliarde de euro, Capitala ar putea avea o centură modernă, până în anul 2024, potrivit unui studiu efectuat la comanda Băncii Europene de Investiții (BEI).
044 updown infrastructura

Începând cu 2016, Banca Europeană de Investiții a comandat un studiu detaliat cu privire la modernizarea actualei infrastructuri și construcția unei noi autostrăzi de centură. Acesta a determinat în detaliu aspecte ce țin de trafic, de intersecții și de rentabilitatea proiectelor. Actuala centură a Capitalei e modernizată pe mai puțin de o treime din cei 72 de kilometri. Întârzierile, proiectele blocate și lipsa de strategie sunt principalele probleme. Analiza de trafic a fost efectuată la nivelul anului trecut și a relevat faptul că există mai multe secțiuni și intersecții care operează în prezent la nivelurile de serviciu E și F, cele mai aglomerate, ambuteiajele fiind o imagine des întâlnită a ineficienței.

Studiul BEI detaliază proiectele necesare pentru ca până în 2024 Capitala să aibă o centură modernizată și o nouă centură la profil de autostradă pe inelul exterior. Printre proiectele identificate în studiul BEI se află construirea autostradei A0 de centură, lărgirea la patru benzi a sectorului A1-DN5 din centura sud, modernizarea tuturor intersecțiilor cu pasaje, finalizarea lucrărilor actuale de pe centura nord, precum și pasajele de la Mogoșoaia, Domnești, Berceni și Popești – Leordeni. Costul total al proiectelor este de mai puțin de 1,8 miliarde de euro și au o rată internă de rentabilitate mai mare decât la toate celelalte proiecte mari de infrastructură din Masterplanul de transport. Reprezentanții Companiei de Drumuri, citați de HotNews.ro, au confirmat că toate proiectele identificate în raportul BEI – pe ambele inele de centură – pot fi finanțate din fonduri europene nerambursabile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii