Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Un business de contact

Un model antreprenorial inedit presupune dublarea cifrei de afaceri şi decorarea pereţilor companiei cu medalii câştigate prin luptă. La propriu.
camil_moldovean_4326

La numai 28 de ani, Camil Moldoveanu are un palmares pentru care mulţi tineri ar fi invidioşi. Este multiplu campion european la jiu jitsu brazilian, campion World Kombat Games în 2013 şi World Pro Jiu Jitsu în 2012. Competitivitatea luptătorului de jiu jitsu se remarcă şi în business, acolo unde, prin intermediul Connsys, firma pe care a fondat-o, îşi propune să intre în topul companiilor care oferă servicii de externalizare IT.

A început să se gândească la lumea businessului încă de când era student la Facultatea de Matematică şi Informatică. „Mi-am dorit să fiu antreprenor, aveam un know-how pe care oamenii erau dispuşi să îl plătească. Am văzut o oportunitate”, susţine fondatorul Connsys. A înfiinţat compania în anul 2007, pe atunci fiind şi unicul angajat. În prezent însă, Connsys are 12 angajaţi şi şi-a propus să atingă, în 2014, o cifră de afaceri de peste 400.000 de euro, dublă faţă de anul trecut.

Camil Moldoveanu îmbină cu succes în business principiile învăţate în sport. Spune că este foarte important să îţi analizezi competitorii şi, în acest fel, spune că a atras spre serviciile sale mulţi dintre clienţii concurenţei. A reuşit să ajungă, astăzi, la aproximativ 60 de clienţi constanţi.

Activitatea campionului la jiu jitsu este impulsionată şi de două proiecte inedite în derulare, desfăşurate prin altă firmă ce îi aparţine, King Momo. A investit 30.000 de euro în crearea unei brăţări care poate monitoriza mişcările în sporturile de contact, în vederea analizei activităţii sportive şi a îmbunătăţirii acesteia. Pe de altă parte, lucrează la un portal de formulare online de tip guided selling, care să filtreze preferinţele consumatorilor şi să le genereze un rezultat personalizat.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii