Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tudor David (Farmec Cluj): “Pentru a deveni un bun specialist în marketing trebuie să știi să asculți, să urmarești și să întrebi ca să înțelegi consumatorul”

Cea mai mare provocare a marketingului într-o lume în care canalele de comunicare evoluează rapid este păstrarea relevanței brandurilor, precizează Tudor David, director de marketing la Farmec Cluj.
088 marketing 46 Tudor David Farmec

Tudor David, Director Marketing, Farmec Cluj

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Tudor David: Într-o lume în care nevoile și canalele de comunicare se dezvoltă într-un ritm alert, cea mai mare provocare a marketingului este păstrarea relevanței brandurilor și comunicării.

Pentru a întări poziția unui brand este foarte important să afli ce contează cu adevărat pentru consumatorii țintiți, să afli nevoile și așteptările lor, să te adaptezi cu rapiditate și să oferi experiențe de interacțiune, care vin să “traducă” brandul, practic.

De asemenea, crearea unui conținut care să iasă în evidență, personalizarea acestuia și identificarea celor mai potrivite canale de comunicare pentru consumatorii aflați mereu în mișcare, întotdeauna conectați și informați se regăsesc printre provocările din acest domeniu.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: PAUL MARKOVITS (URBB)

Forbes: Ce sfaturi i-ati da unui tanar care intra in marketing? (Atat lucruri bune, cat si lucruri mai putin bune despre marketing.)

Tudor David: Tinerii care își doresc o carieră în domeniul marketing trebuie să țină cont de respectarea regulilor de etică, obiectivele de marketing fiind strict legate de comportamentul consumatorului.

Totodată, pentru a deveni un bun specialist în marketing trebuie să știi să asculți, să urmarești și să întrebi ca să înțelegi consumatorul. Aceste calități, împreună cu dorința de a explora un domeniu profesional, sunt esențiale pentru cei care vor o carieră în marketing.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: IULIA DOBRE (PEPSICO)

Forbes: Care sunt criteriile si principiile pe baza carora va alegeti partenerii de comunicare? (agentii de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Tudor David: Farmec își alege parteneri de comunicare care înțeleg și relaționează cu principiile și valorile companiei, cu brandurile și produsele din portofoliu, care cunosc nevoile și așteptările consumatorilor noștri și care, în același timp, vin cu o gândire strategică și creativă pentru a oferi soluții eficiente de comunicare. De asemenea, compatibilitatea echipelor noastre cu cele externe joacă un rol important în stabilirea unui parteneriat.

Adriana Nestoriuc (PepsiCo): „Un om de marketing trebuie să fuzioneze cu brandul pe care-l reprezintă și să-l cunoască perfect”

Forbes: Care considerati ca este cea mai importanta calitate a unui om bun de marketing?

Tudor David: Pe lângă calitățile enumerate mai sus, consider că este foarte important să fii empatic cu publicul țintă. În plus, în funcție de segmentul de piață în care activează, un om bun de marketing este, în același timp, creativ și calculat, visător și riguros, flexibil și analitic. Este un domeniu în care trebuie să analizezi în continuu, trebuie să te adaptezi audienței și să vii mereu cu ceva nou.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: SIMONA PANAIT (SAMSUNG)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii