FacebookTwitterLinkedIn

Răzvan Mircea, Marketing Director la Strauss Balkans

Forbes: Care sunt principiile (direcţiile) care stau la baza activităţii dumneavoastră de om de marketing?

Răzvan Mircea: Filozofia pe care o proiectăm asupra întregii companii este centrată pe branduri şi pe consumatori.

Construim „meaningful brands”. Branduri care joacă un rol activ în viaţa oamenilor şi le îmbunătaţesc viaţa. Branduri care să le aducă ceva în plus şi se implică în viaţa consumatorului şi a comunităţii mai presus de marketarea produsului.

– Cunoaştem consumatorul la el acasă. Trăim într-o infobezitate totală. Avem din ce în ce mai multe date despre consumatori, dar nimic nu egalează vizitele în casele consumatorilor. Din 2 motive. Unu, insight-urile, înţelegerea cu adevărat a nevoilor lor. Şi doi, prin aceste vizite, oamenii Strauss îşi cultivă empatia şi proiectează dimensiunea umană asupra fiecărui aspect al muncii lor. Dacă veţi sta de vorbă cu oamenii Strauss, veţi vedea că sunt de-a dreptul obsedaţi să mulţumească consumatorul.

– Sa „inspiri” e cea mai buna motivaţie. Pentru colegi, clienţi şi agenţii. Nu există modalitate mai bună în a le câştiga „shower time-ul”.

– Numbers beat oppinions. La cât de multe instrumente de marketing moderne există e şi păcat să nu combinăm dimensiunea umană cu ştiinţa. Facilitează decizia.

– Combinăm brandurile cu tehnologia cât mai simplu cu putinţă. Implicarea tehnologiei presupune simplificare.

– Echipa de marketing reflectă filozofia de companie. O echipă care trăieşte şi respiră brandurile.

VEZI CRITERIILE PE BAZA CĂRORA ESTE REALIZAT “TOP 50 CEI MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA”

Forbes: Care credeţi că sunt elemente ce conferă, în general, puterea unui om de marketing?

Răzvan Mircea: -Cunoaşterea şi înţelegerea business-ului.

– Agilitatea organizaţională.

– Focusul strategic.

– Empatia şi interacţiunea cu partenerii, de la consumator la clienţi şi angajaţi.

– Capacitatea de identificare a insight-urilor , de construcţie a comunicării şi de livrare a experienţei de brand.

– Capacitatea de a inspira şi de a motiva.

– Curiozitatea şi curajul.

– Consecvenţa.

– Eficienţa.

Forbes: Aveţi modele care v-au influenţat formarea dvs. ca profesionist sau activitatea dvs? (oameni, cărţi, medii, etc)

Răzvan Mircea: – Modele: fiecare din şefii mei m-au influenţat profesional. În special Isaac Sheps si Marius Meleşteu. Am avut noroc.

– Cărţi: Execution –Bossidy/Charan, The game changer-Lafley/Charan, The power of habit-Duhigg, Open-Agassi.

– Medii: Sport (ciclism) – o lună în FMCG seamănă perfect cu o etapă din Turul Franţei.