Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Afaceri |
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România: Locul 19 – Camelia Dâu (Ferrero România)

Locul 19 - Camelia Dâu - Ferrero
Până la actuala funcție, Camelia Dâu a lucrat la mai multe companii: Zenith Media, Hyundai Auto România, Gorenje (Marketing Coordinator), Renault Nissan România, Icon Advertising, Saga Film și Ringier România. Este absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice – SNSPA (2004). În prezent, administrează întregul portofoliu de produse Kinder.

Group Brand Manager Kinder, Brand Manager Kinder Surprise la Ferrero România

Forbes: Care sunt principiile (direcţiile) care stau la baza activităţii dumneavoastră de om de marketing?

Camelia Dâu: La mine, totul are de-a face cu pasiunea. Ea este cea care ma conduce către reuşită, mă împinge când mă împotmolesc, mă încurajează să-mi provoc limitele şi mă face atentă la ce se întâmplă în jurul meu.

Dincolo de orice studii, specializări, training-uri, meseria asta se învaţă de la oamenii care îţi ies în cale, se fură de la cei care o stăpânesc. Trebuie să ai curajul să recunoşti că eşti perfectibil şi să fii în continuu un acumulator de informaţii.

Eu sunt o fire foarte curioasă, pun multe întrebări, cer păreri, provoc discuţii, mă folosesc de intuiţie şi, nu în ultimul rând, îmi ascult inima. Pentru că meseria asta nu e o ştiinţă exactă. E un amalgam de emoţie şi cunoştinţe.

Fug mâncând pământul de comoditatea şi confortul lucrurilor „safe” de dragul unui job făcut ca la carte de la 9-17.

Cineva mi-a spus odata: Don’t be afraid to give up the good to go for the great. Şi a avut mare dreptate.

VEZI CRITERIILE PE BAZA CĂRORA ESTE REALIZAT ”TOP 50 CEI MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA”

Forbes: Care credeţi că sunt elemente ce conferă, în general, puterea unui om de marketing?

Camelia Dâu: Nu există one size fits all model sau vreo formulă magică pe care s-o aplici şi să devii puternic.

Trebuie să crezi că poţi schimba lumea şi să nu te laşi până nu reuşeşti. Valoarea unui om de marketing este dată de viziune, de fler şi de pasiune. Împreuna, ele conferă puterea.

Povestea de succes a unui brand nu se măsoara doar în ROI, ci şi prin experienţele unice pe care acesta le creează consumatorilor, desăvârşind astfel valorile de care are nevoie să se aşeze în mintea şi în sufletul celor care îl cumpără zi de zi. Ăsta e aparatul de măsură a puterii omului de marketing.

Trebuie să poţi anticipa nevoile oamenilor, înainte ca ei să-şi fi dat seama de ele. Şi să le scoţi în cale soluţiile.

Întotdeauna încerc ca poveştile pe care le construiesc în jurul brandurilor să fie „page turners” în aşa fel încat să-i ofer consumatorului universuri de care să se simtă fascinat şi pe care să-şi dorească să le exploreze pe îndelete.

Forbes: Aveţi modele care v-au influenţat formarea dvs. ca profesionist sau activitatea dvs? (oameni, cărţi, medii, etc)

Camelia Dâu: Există un om pe care îl respect foarte mult, care m-a ajutat să fiu azi ceea ce sunt. Îl preţuiesc pentru că m-a învăţat să fiu curajoasă, pentru că a avut bunăvoinţa de a-mi explica până la epuizare de ce e bine să fac lucrurile într-un anumit fel într-un anumit moment, şi pentru răbdarea de a se lupta constructiv cu toate cutumele mele.

Am avut şansa să întâlnesc oameni care ştiau mai mult decât mine şi de la care am cerut sfaturi. Cred că dezvoltarea şi evoluţia mea au destul de mult de-a face cu încăpăţânarea de a pune întrebări şi de a asimila cu poftă răspunsurile.

Este primul semn că gândesc, deci exist mai întâi ca să înţeleg şi apoi să acţionez, şi nu ca să execut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii