Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 9 – Lidl

Rețeaua de magazine de tip discount Lidl a consumat publicitate radio în valoare de 3,85 milioane de euro (rate card), în primele șapte luni ale acestui an, conform monitorizărilor BRAT.
Lidl

Este al treilea mare investitor în publicitatea radio. De asemenea, pe outdoor, Lidl a cheltuit 148.288 euro (rate card), conform aceleiași surse.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Mai mult, Lidl și-a continuat „bombardamentul” cu reclame și în print: 8,53 milioane de euro (rate card). Pe televiziune, lanțul
de magazine a ocupat locul 14 în topul investitorilor în primele șapte luni ale acestui an.

Anul trecut, Lidl s-a plasat pe locul 15 în clasamentul celor mai mari consumatori de publicitate TV, cu o creștere de volumul de publicitate de 34%.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii