Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 7 – Narcis Horhoianu (Heineken)

Heineken a consumat publicitate în valoare de 1,45 milioane de euro (rate card), iar pe outdoor, bugetul a fost de 303.000 euro (rate card).  Pe online, Heineken a consumat publicitate în valoare de 1,45 milioane de euro (rate card), iar pe outdoor, bugetul a fost de 303.000 euro (rate card).    
Locul 7 - Narcis Horhoianu

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Narcis Horhoianu: În ultimul an, am continuat să stabilim noi trenduri de consum în rândul românilor. Lansarea Strongbow, marca de cidru numărul 1 la nivel global, este un exemplu în acest sens. Odată cu Strongbow am introdus o categorie de băuturi alcoolice cu totul nouă pe piaţa din România – cidrul, o băutură alcoolică fermentată, obţinută din mere. Produsul este disponibil în trei variante, atât în retailul tradiţional, cât şi în cel modern: Gold, Elderflower şi Redberries, la sticla de 0,33 litri şi doza de 0.4 litri.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

LECȚIILE CRIZEI
Narcis Horhoianu: Consecvența în comunicare, calitatea serviciilor și creativitatea în business sunt trei lecții esențiale pentru a construi o marcă de succes, credem noi.

Comunicarea este motorul oricărui business, iar nevoia de a interacționa, mai ales într-un context economic dificil, este resimțită atât la nivel intern, cât și extern – de la angajați la consumatori și parteneri. Chiar și într-o perioadă de criză economică se pot construi mărci de succes. Indiferent de circumstanțe, consumatorii apreciază produsele de calitate și un dialog coerent şi transparent.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Totodată, creativitatea trebuie să devină o calitate a businessului pe care îl reprezinți și trebuie ancorată în valorile sale. Creativitatea dictează ideile inovatoare, răspunde preferințelor de consum și conduce la progresul pieței.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii