Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 6 – Dan Oprescu (Unilever)

Unilever se află pe locul 2 în topul celor mai mari advertiseri pe televiziune, în primele 7 luni ale acestui an.
https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Dan Oprescu: Am acceptat provocarea de a prelua de la începutul lunii iunie poziția de Director pentru Europa de Est a noii companii Unilever Baking, Cooking & Spreads, asigurând coordonarea generală, precum și dezvoltarea și comunicarea, în regiune, a brandurilor Unilever din această categorie. Schimbarea a venit în momentul în care sărbătoream alături de echipa mea succesul unor proiecte care ne-au adus creștere semnificativă de business.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Sunt câteva campanii și lansări de produse de referință pe care le-am implementat împreună: relansarea OMO, aducând în România cea mai bună formulă de până acum de la OMO, lansarea noi game Coccolino, care a fost un studiu de caz în regiunea Europei Centrale și de Est, campania „DERO e al tău”, prin care am lansat un ambalaj în ediție limitată special creat de designerul român Lana Dumitru, alături de care am propus și o creație de haine cu motiv tradițional românesc.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

LECȚIILE CRIZEI
Dan Oprescu: 1) În perioadele dificile, brandurile solide se întăresc. Brandurile cu tradiție, care au o baza solidă, construită în zeci și sute de ani, și care au crescut pe măsură ce relația lor cu consumatorii s-a dezvoltat, devenind din ce în ce mai personală și mai plină de emoții, au rămas pe poziții.

2) Împreună cu echipa mea am căutat nu modalități de adaptare la noua situație și de supraviețuire, ci soluții inovatoare, care să ne facă să fim cu un pas înainte.

3) Unilever este una dintre primele companii care a schimbat total abordarea de business și care a trecut dincolo de marketingul așa cum îl știm, plecând de la premisa că brandurile care vor supraviețui sunt cele care fac bine.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii