Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 50 – Răzvan Mircea (Strauss)

Strauss a ocupat locul 47 în topul celor mai mari investitori în publicitatea TV (7 luni 2015). Anul trecut, compania s-a situat pe locul 47, cu o creștere de 4% a bugetului de audiență TV.
50_Razvan Mircea poza noua 1

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Răzvan Mircea: În ordinea importanței, achiziția brandului Amigo ne-a oferit oportunitatea de a acorda respectul cuvenit celui mai vechi brand de cafea din România și totodată liderul categoriei de pure instant. Relansarea Amigo și reiterarea poziționării lui ca susținator al celor care au nevoie de energie pe tot parcursul zilei (medici, profesori, brutari, reporteri etc) reprezintă cea mai importantă mișcare de pe piața de cafea din ultimii ani.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Lansarea Doncafé Fresh este o altă realizare majoră nu numai pentru brandul Doncafe ci pentru întreaga industrie de cafea. Deschiderea discuției despre prospețimea cafelei, despre data de producție a cafelei, despre perioada optimă de consum și despre personalizare (produs și pachet) aruncă o provocare întregii industrii, aduce consumatorii într-o zonă de cultură a cafelei și trezește interesul pentru o categorie care are mai multe arome decat vinul.

Fiecare pachet de Doncafé Fresh este unic, el reflectând o combinație de selecții personalizate ale clientului, în funcție de originea sau combinația de origini de cafea, gradul de măcinare al boabelor, precum și o imagine sau un mesaj special tipărit pe etichetă.

Nu în ultimul rând, deschiderea categoriei de cafea dedicate sărbatorilor de iarnă, Doncafé Selected cu Scorțișoară și cu Ciocolată, vine să dinamizeze categoria și să lege un produs extrem de iubit de sărbatorile de iarnă.

LECȚIILE CRIZEI

Răzvan Mircea: În ciuda turbulențelor economice, trebuie să continui să investești în brand.

În ciuda unui mit stupid, promoțiile aduc valoare consumatorului și nu deteriorează brandul. Pentru a evita fluctuațiile datorate crizelor trebuie să-ți dezvolți brandurile pe mai multe categorii. Brandul Doncafé este foarte puternic în Retail dar și în Vending și HoReCa.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii