Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 5 – Monica Faltiska (GlaxoSmithKline)

GlaxoSmithKline ocupă locul 7 în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV (șapte luni 2015). La acest consum nu s-a adăugat și volum investit de Novartis, știindu-se faptul că GSK a preluat această companie. În 2014, GSK a ocupat locul 9 în topul TV. Pe online, compania a cheltuit 1,6 milioane de euro (rate card).
05.Monica Faltiska _GSK

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)
Monica Faltiska: Ultimul an s-a desfăşurat sub semnul oportunităţii şi al unei comunicări extensive către consumator. Încheierea tranzacţiei globale cu Novartis face din GSK Consumer Healthcare cea mai mare companie de medicamente fără prescripţie medicală (OTC) din lume.

În ultimul an, am derulat campanii de comunicare de succes care au consolidat poziţiile produselor în categoriile respective, precum: Panadol Extra, cu o creştere de 48,5% (volume, iulie 2014 – iunie 2015, conform datelor IMS Health), ParaSinus Penta cu o creştere de 44% (volume, iulie 2014 – iunie 2015, conform datelor IMS Health). În ultimul an, am lansat pe piaţă produse cu beneficii noi ce răspund nevoilor consumatorilor noştri, precum Voltaren Forte.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Noile ape de gură Sensodyne (Cool Mint 500ml şi Extra Fresh 500ml) sunt primele ape de gură despre care s-a demonstrat clinic că oferă protecţie continuă împotriva durerii induse de hipersensibilitatea dentinară. Un produs nou sub marca Cetebe este Cetebe Immuno Active.

„Zâmbeşte România”, campania de educare în sănătatea orală a românilor, aflată în acest an la a 4-a ediţie, a câştigat Premiul Silver la festivitatea CSR Awards, în categoria Educaţie.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

LECȚIILE CRIZEI
Monica Faltiska: Experienţa ultimilor ani mi-a arătat că în mediul economic şi de afaceri actual, singura constantă este schimbarea; ceea ce m-a determinat să fiu flexibilă şi adaptabilă, să caut oportunităţile.

În acest an, am avut mai multe ocazii să discutăm cu consumatorii şi să învăţăm despre obiceiurile în îngrijirea sănătăţii. Am păstrat nivelul investiţiilor în produsele noastre pentru a menţine conexiunea cu consumatorii noştri.

Şi nu în ultimul rând, poţi avea rezultate într-un mediu economic dificil şi competitiv numai cu o echipă motivată şi unită, care să lucreze împreună pentru aceleaşi obiective. Am norocul să fac parte dintr-o astfel de echipă, cu un grad mare de implicare în misiunea şi în activitatea companiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii