Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 49 – Adina Iordache (Berlin-Chemie Menarini)

Berlin-Chemie Menarini a ocupat locul 36 în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV, în anul 2014, cu o creștere a bugetului de audiență de 22% față de anul precedent. 
Locul 49 - Adina Iordache, Berlin-Chemie Menarini

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Adina Iordache: Ultimul an a fost unul care a adus noi provocări pentru departamentul de marketing al Berlin-Chemie Menarini deoarece a inclus lansarea a două medicamente (Spedra și Priligy) și a unui dispozitiv medical  (Quixx – spray cu apă de mare).

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Provocarea a venit din faptul că cele două medicamente fac parte dintr-o arie terapeutică nouă pentru noi și anume produse destinate îmbunătățirii funcției sexuale. Ele au avut nevoie de o abordare de marketing diferită de cea standard.

Am ales să răspundem inovator realizând  unul dintre cele mai curajoase proiecte de marketing din domeniul medical, din ultimii ani: campania de educare a populației cu privire la ejacularea precoce, care a inclus și lansarea, în octombrie 2014, a unui website de educare pentru pacienți: www.nudoarunmoment.ro.

Acest website se dorește a fi un ajutor pentru cei care caută informații despre ejacularea precoce, dar și un îndemn de a discuta cu medicul această problemă ce poate fi tratată în funcție de cauzele care o determină.

LECȚIILE CRIZEI

Adina Iordache: În marketing, ca în multe alte domenii, este esenţial să cauţi permanent calea spre succes chiar şi în acele momente în care totul pare imposibil. Trebuie să reinventezi și să te reinventezi pentru a realiza ceea ce ţi-ai propus.

Sunt trei lucruri pe care le-am identificat ca fiind cele care pot face diferența între succes și eșec, într-un mediu economic instabil: adaptarea continuă a strategiei de marketing ca raspuns la provocările exterioare, gestionarea și distribuirea cât mai eficientă a resurselor pe care le ai la dispoziție și avantajul de a avea în portofoliu branduri care au câștigat încrederea celor care le-au folosit.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii