Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 47 – Danone

Danone România și-a diminuat, în ultimii ani, bugetele de publicitate pe televiziune.
danone-logo

Anul trecut, a ocupat locul 61 în topul general al consumatorilor de publicitate TV, bugetul de audiență fiind mai mic cu 55% față de anul precedent.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Practic, Danone și-a redus la jumătate consumul de publicitate TV în 2014. În primele șapte luni ale acestui an, Danone a ocupat locul 38 în topul celor mai mari advertiseri, cu un volum de audiență situat la 7.500 de GRP’30 pe targetul comercial.

Totuși, chiar și în această situație de „strângere a curelei” în publicitatea TV, Danone România rămâne cel mai mare investitor în promovarea pe TV de pe piața producătorilor de lactate.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii